Dungeons and Dragons (DnD)(12+)

Staň se členem družiny dobrodruhů a objevuj záhady Zapomenutých světů. Kroužek je zaměřený na hraní stolní RPG hry Dungeons and Dragons 5E (TM) a její české adaptace Jeskyně a Draci. Je tedy určen pro všechny milovníky této ikonické fantasy. Doporučený věk 12+.

Případné odhlašování z kroužku je nutné posílat emailem na vedoucího oddělení a oznámit konkrétnímu lektorovi. Komunikace pro tento kroužek je
olca.prochazkova@mddmuvaly.cz a marcelhavrda@email.cz.

Základní informace

Kód

143126

Název

Dungeons and Dragons (DnD)(12+)

Místo konání

Riegerova 65

Hlavní vedoucí

Marcel Havrda

Věková skupina

12-99 let

Datum zahájení

01.10.2024

Datum ukončení

15.06.2025

Dny konání

ČT 17:00-19:00

Volná místa

Obsazeno


1.pololetí

700 Kč

2.pololetí

700 Kč

Rok

1 400 Kč


Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.