Výtvarná laboratoř 6-9 let

Výtvarná laboratoř je pro děti, které rády malují, kreslí, vyrábí a experimetují s výtvarným uměním. Budou se zdokonalovat ve svých výtvarných schopnostech, zručnosti, procvičí si jemnou motoriku. Klasické kreslení a malování proložíme zajímavými technikami, výtvarnými hrami a zajímavostmi ze světa umění.

Případné odhlašování z kroužku je nutné posílat emailem na vedoucího oddělení a oznámit konkrétnímu lektorovi. Komunikace pro tento kroužek je
iva.fikova@mddmuvaly.cz a hana.novosadova@mddmuvaly.cz.

Základní informace

Kód

143202

Název

Výtvarná laboratoř 6-9 let

Místo konání

Riegerova 65

Hlavní vedoucí

Hana Novosádová

Věková skupina

6-9 let

Datum zahájení

01.10.2024

Datum ukončení

15.06.2025

Dny konání

ÚT 14:00-15:30

Volná místa

Obsazeno


1.pololetí

1 000 Kč

2.pololetí

1 000 Kč

Rok

2 000 Kč


Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.