NOČNÍ HRA

NOČNÍ HRA

Bojíte se rádi? Pokud máte pro strach uděláno, je tato hra pro vás!
15. 2. 2025 zveme všechny na Noční hru, která bude ve strašidelném duchu. Start na hřišti pod školou. Délka trasy cca 2,2 km.
Doporučený začátek pro menší děti: 16:30 až 17:30. Děti do 12 let musí být v doprovodu dospělé osoby.
Pro opravdu odvážné, je start doporučen po 17:30, kdy na trase už bude více temno. Poslední strat ve 20:30.
Rádi bychom upozornili, že pro děti do 12 let, je nutný doprovod dospělé osoby a je na zvážení zákonných zástupců, zda děti na trasu vzít. Po celou dobu hry nese zákonný zástupce za účastníky mladší 18 let zodpovědnost.

Základní informace

  • Kód

    140012

  • Název

    NOČNÍ HRA

  • Termín konání

    15.02.2025 16:30 - 20:30

  • Místo konání

    město Úvaly

  • Hlavní vedoucí

    Pavel Sýkora

  • Věková skupina

    7-99 let


Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.